кєђค∂คмυѕ

ßυη¢ค ђєує¢คηค νคllคђi ρєѕ Tєz кคtιl ßizє ѕєη∂є єν∂єкi ѕєѕ

nod 32 2.7 AntİvİrÜs TÜrkÇe Versİyon


NOD32 Kontrol Merkezi

Merkezi yönetim modülüdür.Çesitli özelliklere, araçlara ve ayarlara erisim saglar; bütün sistem bilesenlerini bütünlestirir.Sistem bilesenleri her biri kolay kullanilabilir dizin sisteminde gelistirebilecek dört farkli gruba ayrilir.Daha genis güvenlik saglamak için, ayarlar sifre korumali sekilde düzenlenip izin verilmeyen erisimi ve modifikasyonlari önler.

Özellikleri:
*Var olan anti virüs modül ve filtrelerinin merkezilestirilmis yönetimi
*Intuitive directory tree style system sunlara kolay erisim için kullanilir:
*Otomatik, internet/LAN Update modül
*Günlük dosyalar ve bütün yüklenmis modüller için merkezilestirilmis sistem
*AMON – Var olan on-access monitor (ekran)
*NOD32 – tercihe bagli tarama
*IMON – Internet Monitör – POP3 protokolü yoluyla gelen elektronik postayi tarar.
*EMON – tamamlayici elektronik posta tarama modülü – MAPI ara yüz yoluyla gelen elektronik postayi tarar. (detaylar asagida)
*Esnek görev düzenleyici ve planlama modülü.
*Karantina dizini
*Anahtar sistem bilgisi.

Otomatik Update Modülü
*Sik güncellestirmeleri ve isletilebilir bilesenlerin gelistirilmesini destekler.
*Çogu güncellestirme “on-the-fly” seklinde yapilir, bilgisayari yeniden baslatmanizi gerektirmez.
*Virüs veritabaninda yapilan küçük çapli güncellestirmeler download süresini ve ag baglantilarinin tikanikligini en düsük degerlerine indirir.
*Güncellestirmelerin düzenlenmesini ve çesitli güncellestirme profillerinin seçimini saglar
*Kullanicinin belirledigi araliklarla veya daha önceden tanimlanmis olaylarin var olusuna göre güncellestirme olup olmadigini kontrol eder.
*Bilgisayarlarin dial-up erisimlerinde akilli güncellestirme seçenekleri sunar.
*Proxy-serverlari destekler. (Basic ve NTLM authentication).
*Internet erisimi olmayan bölgesel bir bilgisayardan (LAN kullanan bir bilgisayar gibi) güncellestirme yapilmasina izin verir.
*Gelistirme sistemi çoklu-seviye hiyerarsiyi ve/veya büyük bir firma ya da organizasyonun gereksinimlerini yansitabilir.
*Internete bagli olmayan bilgisayarda disk ya da CD için gerekli olan güncellestirmeyi yapar.
*Yapilandirma ayarlari yöneticinin bilgisayarindan bölgesel istasyonlara dagitilabilir.
*Yapilandirma dosyasinin sistem parametrelerini, ilk yüklenme esnasinda ve/veya sonradan yapilacak güncellestirmeler sirasinda, network üzerinden olusturma seçenegi sunar.
*Son kullanici istasyonlarinda “Sessiz mod” seçimi sunar: Duyuru mesajlari yalnizca idareciye gönderilebilir.
*Ayarlara sifre koruma konabilir.

Merkezilestirilmis günlük dosya sistemi su bilgileri saglar:
*Tercihe bagli, tarama sonuçlari
*Konu ile ilgili olaylar (yapilmis güncellemeler, yürütülebilen isler, vb.)
*Sizan virüsler var olan modüller ve filtreler ile bulunur.

NOD32 Tarama Modülleri
NOD32 sisteminin tüm tarama modülleri ( on-access monitörleri, filtreler, tercihe bagli tarayicilar, e-mail server çözümleri, gateway filtreleri, API ve DLL modülleri, vb.) tüm desteklenen platformarinda ayni kompleks tarama motorunu kullanir.

NOD32 Tarama motoru özellikleri:
*En yüksek virüs bulma orani ve tarama performansi.
*Essiz bulussal analizi ile DOS, Boot, Win32, macro, script ve diger saldirgan virüsleri açiga çikarabilir.
*Ürünün içinde kurulu, güçlü sanal emülatör, en karmasik, polymprphic ve metamorphic virüsleri bile tespit edebilir.
*Sikistirilmis ve korunan yürütülebilir dosyalarda, (Pklite, Lzexe, Diet, Exepack, CPAV, UPX, AsPack, FSG, *Petite, Neolite gibi) virüs taramasi yapabilir.
*Birçok arsiv biçimini (ZIP, RAR, ARJ, LZH, LHA, vb.) ve kendi kendini açan dosyalari destekler.
*Sifreyle korunan veritabanlarinda ve dokümanlardaki virüsleri tespit eder.
*Bulussal ve algoritmik metotlari kullanarak virüsleri temizler.
*Makro virüslerin temizler ve dokümanlari orijinal biçimine restore eder.
*En önemli sistem bölgelerini, fonksiyonlarini bir virüs bulasmasi durumunda iyilestirmek, eski haline döndürmek.
*Virüs bulasmis dosyalari güvenli bir sekilde karantinaya almak.
*Arama hizi çoklu seviye saklama ve düsük seviye kod optimizasyonu ile maksimuma çikarildi.
*Çok hizli tek-nokta örneklerinin ve CRClerin kesin tespit için kullanimi.
*Düsük sayida sistem kaynagi kullanimi.

AMON
AMON (anti virüs Monitor) Windows 95 / 98 / ME / NT / 2000 / 2003 / XP için kullanilan bir on-access tarayicidir. Olasi bir durumda ikaz vermesine ragmen arka planda çok sessiz çalisir ve büyük bir ihtimalle de siz engellenmis bir dosya açip da pop-up penceresi açilana kadar uyarinin farkina bile varmazsiniz.

Özellikleri:
*Gelistirilmis NOD32 tarama motorunu kullanir.
*Virüs bulasmis dosyalarin açilmasi, çalistirilmasini önler ve bu tür dosyalar olusurken uyarir.
*Sistem baslangicinda otomatik olarak devreye girer.
*Disket açilis kesimini açilis ve kapatista tarar.
*Virüs bulasmasi; ag baglantilarindaki veya SMTP protokolü kullanan e-postalarda hata olusmasi durumunda uyari gönderir.
*Çoklu Terminal Server ortamlarini destekler.
*Adreslenmis network disklerini de tarar.

IMON & EMON
IMON ( Internet Monitor), NOD32’nin var olan ikinci tarayicisidir. Winsock seviyesinde çalisir ve POP3 protokolü üzerinden gelen e-postalarin olusturdugu internet trafigini tarar. IMON, gelismis e-posta korumasiyla NOD32’nin POP3 filtresinin yerini aldi. Neredeyse hiç yapilandirmaya gerek yoktur ki bu da teknik bilgi gerektirmeyecegi için her kullaniciya kolay kullanim saglar.

EMON ( Email Monitor ), MAPI arabirim yolu ile gelen e-postalari tarar. MAPI ara yüz, Microsoft Outlook 95, 97, 2000 (Outlook Express disinda) Corporate modda. (MS Outlook 2002 – Office XP Corporate modu yoktur), ve MS Exchange’de kullanilir. MAPI ara yüz ayni zamanda Exchange Protokolü kullanarak Microsoft Exchange Mail Server ile gelen e-postalarda da kullanilir.

Microsoft Windows için NOD32 (Tercihe bagli tarama)
Evdeki ya da ofisteki bilgisayarlarinizda Microsoft Windows 95/ 98/ ME ‘den Microsoft Windows NT/2000/2003/XP ‘ye kadar Windows destekli serilerde tercihe bagli olarak tarama yapar.

Özellikleri:
*Kullanimi kolay GUI ve buna ek olarak alternatif komut satiri ile çalistirma saglar.
*Windows Explorer’in içerik menüsüne kendini ekleyerek taranan hedefin yalnizca bir tikla çabuk seçimini saglar.
*Isletim sistemi hafizasini tarar ve kendi bütünlügünü kontrol eder.
*Virüs bulasmis objeler silinir, yok edilir ve karantinaya atilir.
*Üzerine yazilimi kilitlenmis dosyalara süzülen zararli objeleri yok eder. (örnegin, yüklenmis DLL dosyalari)
*Çalismakta olan virüs, worm ve trojanlari yok eder.
*Outlook ve Outlook Express e-mail veritabanlarini tarar.
*Çesitli kullanici profilleri kullanarak planlanip çalistirilabilir.
*Detayli, enteraktif çevrimiçi yardim içerir.

Özellikleri:
*Kullanimi kolay GUI ve buna ek olarak alternatif komut satiri ile çalistirma saglar.
*Windows Explorer’in içerik menüsüne kendini ekleyerek taranan hedefin yalnizca bir tikla çabuk seçimini saglar.
*Isletim sistemi hafizasini tarar ve kendi bütünlügünü kontrol eder.
*Virüs bulasmis objeler silinir, yok edilir ve karantinaya atilir.
*Üzerine yazilimi kilitlenmis dosyalara süzülen zararli objeleri yok eder. (örnegin, yüklenmis DLL dosyalari)
*Çalismakta olan virüs, worm ve trojanlari yok eder.
*Outlook ve Outlook Express e-mail veritabanlarini tarar.
*Çesitli kullanici profilleri kullanarak planlanip çalistirilabilir.
*Detayli, enteraktif çevrimiçi yardim içerir.

Özellikleri:
*Kullanimi kolay GUI ve buna ek olarak alternatif komut satiri ile çalistirma saglar.
*Windows Explorer’in içerik menüsüne kendini ekleyerek taranan hedefin yalnizca bir tikla çabuk seçimini saglar.
*Isletim sistemi hafizasini tarar ve kendi bütünlügünü kontrol eder.
*Virüs bulasmis objeler silinir, yok edilir ve karantinaya atilir.
*Üzerine yazilimi kilitlenmis dosyalara süzülen zararli objeleri yok eder. (örnegin, yüklenmis DLL dosyalari)
*Çalismakta olan virüs, worm ve trojanlari yok eder.
*Outlook ve Outlook Express e-mail veritabanlarini tarar.
*Çesitli kullanici profilleri kullanarak planlanip çalistirilabilir.
*Detayli, enteraktif çevrimiçi yardim içerir.

Programı İndirmek İçin Resme Basın…

KENDİ GÖRÜŞLERİMNOD 32 çoğumuzun bildiği gibi çok fazla tercih edilen antivirüs yazılımlarından birisidir.Bu sürüm NOD 32 son sürümü(en yeni çıkan) olup yeni özellikleri ile antivirüs programları arasındaki yerini almıştır.Program sistemi kasmayıp,güncelleştirmeleri otomatik yapıp,bilgisayarınıza girmeye çalışan virüsleri bulup temizler.Kendim bu programı kullanıyorum ve gayet memnunum…NOD 32’NİN YENİ ÖZELLİKLERİNİ FLASH ANLATIMLI OLARAK İZLEMEK İÇİN TIKLAYINIZ…

KAYNAK:NOD32 TÜRKİYE WEB SİTESİ

NOT:1. resimde sol üst köşede NOD 32 2.5 versiyonu yazmaktadır.Resimleri yaparken 2.5 versiyonu ile çekmiştim… 2.7 ile 2.5 in görünüşleri aynı sadece dataları farklı ve bahsettiğim gibi 2.7’de yeni özellikleri var…

Alıntı:  Mc_DowNTowN

Cr@ck : http://rapidshare.com/files/20889137/FiX.v2.1-nsane.rar.html

Programın kurulumunun sonunda restart etmeden çıkın. Daha sonra ilacı yükleyip restart edebilirsiniz. Demo kullanım süresi milyonlarca yıl olacak🙂 Demo kullanım süresince kısıtlama olmadığından otomatik güncellemeler yapılacaktır.

Şubat 22, 2007 - Posted by | Güvenlik

57 Yorum »

  1. gerçekten güzel bi çalışma teşekkürlür

    Yorum tarafından fikobaf | Mart 1, 2007 | Cevapla

  2. Harika ve ödül alan bir virüs proramı.Bende çok memnunum.

    Yorum tarafından HASAN BAY | Mart 2, 2007 | Cevapla

  3. Nihayet kurtuldum şu viruslerden. Türkçe versiyon olması kullanım açısından çnemli. Teşekkürler…

    Yorum tarafından bülent | Mart 2, 2007 | Cevapla

  4. program bence en iyi virüs programı

    Yorum tarafından Selçuk | Mart 2, 2007 | Cevapla

  5. bu program zaten hep güzeldi

    Yorum tarafından bugu | Mart 3, 2007 | Cevapla

  6. merhaba programın keyini yollarsanız sevinirim

    Yorum tarafından bende bu programın adını epetdir duyuyorum o yğzden ilk kez deniyorum ama başarılı bulmasam indirmezdim | Mart 4, 2007 | Cevapla

  7. harika program bu.
    bir trojanı vardı bilgisayarımda bir çok virüs programı ve trojan programı ile tarattım.ancak nod32 buldu ve kurtuldum.

    Yorum tarafından kalabalık | Mart 6, 2007 | Cevapla

  8. bence çok güzel bi programm

    Yorum tarafından mehmet | Mart 7, 2007 | Cevapla

  9. 5 yıldır kullanıyorum henüz virüs yüzünden format atmak zorunda kalmadım.bence 1 numara nod32

    Yorum tarafından hayko | Mart 7, 2007 | Cevapla

  10. Çok güzel bir program. Key ini gönderirseniz sevinirim. Yeni indirdim. Bilgisayarımdaki virüsleri temizleyeceğim. Beğenirsem, lisanslı almayı düşünüyorum.

    Yorum tarafından mehmet | Mart 8, 2007 | Cevapla

  11. http://basarmak.wordpress.com

    Yorum tarafından basarmak | Mart 9, 2007 | Cevapla

  12. deneyelim

    Yorum tarafından aydın | Mart 9, 2007 | Cevapla

  13. bende nod 32 kullanıyorum ama ekranda hep su yazı var you have been nod 32 30 days perıod update ıs no longer possıble ne yapmam lazım otomatık upate yapamıyorum ne olur bana yardım edın sımdıden tesekkur yoksa nod 32 daha vırus yakalayamayacakmı?sagolun

    Yorum tarafından güven | Mart 12, 2007 | Cevapla

  14. nod 32 kullanım suresı hep 1 ay mı yoksa acemıyım bılmıyorum fazla umarımm benı anlamıssınızdır

    Yorum tarafından güven | Mart 12, 2007 | Cevapla

  15. çok teşekkürler.. umarım key ile freeware olarak kullanabiliriz.

    Yorum tarafından hasankanca | Mart 13, 2007 | Cevapla

  16. Çok kullanışlı ve hızlı bir program.Türkçe olması ayrı bir kolaylık…Keyini alabilirmiyiz… Teşekürler…..

    Yorum tarafından ziya | Nisan 2, 2007 | Cevapla

  17. ben 1dün 1 aylık kullanım için yükledim ama dier kaspersky virüs programını kaldıramıyorum ne yapmalıyım format atmak gerekio mu aceba yardımcı olursanız sevinirim….

    Yorum tarafından 6.0bu juri fatih duygun | Nisan 11, 2007 | Cevapla

  18. ya bişey sorcam ben bugün kaspersky programının lisansı bitti ama ayriyetten acti,vation cod unu istiyo zaten anlamam ben bilgisayar = pc falan:D ama başka denemelik nod32 yi yükledim ama tarama yaparken dosya kilitli dio ben daha kaspersky ı silemedim silinmio neden acaba bu yeni yükleidiğim program silmessem onu çakışıo çalışmıo napmalıyım ya yardım ederseniz sevinirim bu arada trojen için hangi anti-virüs prog. kullanmalıyım???

    Yorum tarafından didaa_05 | Nisan 11, 2007 | Cevapla

  19. deeyelim bakalım

    Yorum tarafından servet | Nisan 17, 2007 | Cevapla

  20. eskiden kullandım çok faydalanmıştım

    Yorum tarafından kemal anıl | Nisan 19, 2007 | Cevapla

  21. ingilizce versiyonunu indirdim anlıyamıyorum

    Yorum tarafından kemal anıl | Nisan 20, 2007 | Cevapla

  22. arkadaşlar bende avast 4.7 wardı ama sildim ben nod 32 yi yükledim sizce nod 32 mi iiye avast mı cevap bekliyorum ama bana göre NOD32

    Yorum tarafından feyyaz | Nisan 27, 2007 | Cevapla

  23. sie aq yapacaksan tam yap amk ne bu sunucu bulunamıyor

    Yorum tarafından halil | Nisan 30, 2007 | Cevapla

  24. iyi dir fena değil bazen yarıyormu bilmiyorum

    Yorum tarafından poyraz | Mayıs 7, 2007 | Cevapla

  25. ya süper bişey ya çok saglam bi programya

    Yorum tarafından oran | Mayıs 17, 2007 | Cevapla

  26. Güncelleme yapmıyor sunucu bulamıyor çare yok mu yafff.

    Yorum tarafından Hakki Devrim | Mayıs 18, 2007 | Cevapla

  27. program güzel ama indirmede sorun yasıyorum daha dogrusu sayfa görüntülenemiyor yeni bir link varsa ulaştırısanız sevinirim tesekkürler simdiden

    Yorum tarafından kaan | Mayıs 19, 2007 | Cevapla

  28. kardeş keyini alabilir miyim

    Yorum tarafından husrev | Mayıs 22, 2007 | Cevapla

  29. arkadaslar yaw bi sorunum var nod 32 ye kardeşim şifre koymuş karıştırırken kaldırıp yeniden kurucam ama şifreyi bilmiyomrum lütgen yardımcı olun mustafa.ak18@gmail.com a mail atarsanız ssevinirim şimdiden teşekkürler

    Yorum tarafından mustafa | Haziran 4, 2007 | Cevapla

  30. slm arkadfaslar bende yuklemek ıstıorum ama sayfa goruntulenemıo dıo yardımcı olursanızz sevınırım tesekkurler

    Yorum tarafından serkan | Haziran 6, 2007 | Cevapla

  31. ya siteyi açıyom sunucu bulunamıyor diyo napcaz yardımcı olurmusunuz teşekkürler

    Yorum tarafından onur | Haziran 9, 2007 | Cevapla

  32. yine açılmıyo ama bilgisayarda denedim çok güzel güncellemesi var yani süper herkes kullansın

    Yorum tarafından onur | Haziran 9, 2007 | Cevapla

  33. ARKADAŞLAR tam anlamıyla süper bi program ama tamindir.com sitesinden indirebilirsiniz türkçe hemde kolay kurulumlu en iyi antivürüs programı pc kasmaz şiddetle tavsiye ederimm

    Yorum tarafından emre | Haziran 15, 2007 | Cevapla

  34. valla pcniz eskiyse nod 32 süper bi program ama pcniz yeniyse size kaspersky 2007 türkçe versiyonu var onu indirin derim 50.000 tane virüs tanıyo

    Yorum tarafından emre | Haziran 27, 2007 | Cevapla

  35. ii değil

    Yorum tarafından tuncay | Temmuz 3, 2007 | Cevapla

  36. ark bence en iyi virüs progrmaı idda ediyorum daha iyisi yoq bence

    Yorum tarafından hakan | Temmuz 4, 2007 | Cevapla

  37. bence en iisi biraz kassada kaspersky kasma probleminide
    update ini düzelterek çözdük az birazcık da
    buyrun nod 32 key leri😉
    dua larınızı esirgemeyn

    User : Seaba407090
    Password: unqpnnbn69

    Yorum tarafından ace | Temmuz 7, 2007 | Cevapla

  38. ya arkadaslar bakın ben pc yı aldıgımdan berı nod 32 kullanıyorum baska bı antıvıruste kullanmadım yanı herkese tavsıye edıyorum cok mukkemmel bı program yanı kullanınca goreceksınız :)):):)

    Yorum tarafından orhan | Temmuz 10, 2007 | Cevapla

  39. ace key ıcın allah razı olsun calıstı

    Yorum tarafından ace3 | Temmuz 10, 2007 | Cevapla

  40. arkadaslar bende nod 32 kullanıyorum vede cok memnunum yanı gercektende guzel bı program varlıgından haberınız bıle olmuyor yanı pc yı hıc kasmıyor tavsiye ederim süper bişi:D:D:D

    Yorum tarafından mehmet | Temmuz 10, 2007 | Cevapla

  41. indiemiyor

    Yorum tarafından gökhan | Temmuz 24, 2007 | Cevapla

  42. indirmiyor
    nasıl site

    Yorum tarafından gökhan | Temmuz 24, 2007 | Cevapla

  43. arkadaşlar bu virüz programının bir ücreti varmı

    Yorum tarafından ahmet | Temmuz 28, 2007 | Cevapla

  44. cok güzel bi program bence süper arkadslar tavsiye ederim

    Yorum tarafından nurullah | Temmuz 30, 2007 | Cevapla

  45. inmiyooo ??? yardımmm

    Yorum tarafından bilal | Ağustos 5, 2007 | Cevapla

  46. kardeşlerim bunun ilacı nerde nasıl ulaşabilirim listede arkadaşın verdiği key kabul olmu yor benim internet cafem var bu 1 aylık süreden demodan kurtulmam lazım ilacına ulaşmama yardımcı olursanız sevinirim

    Yorum tarafından erhan | Ağustos 16, 2007 | Cevapla

  47. Key için çok teşekkür ederim

    Yorum tarafından Doğan | Nisan 25, 2008 | Cevapla

  48. yükleme

    Yorum tarafından bülent | Nisan 26, 2008 | Cevapla

  49. banada key lazım yollarsan bı zahmet msne cok sevınıcem sımdıden sagol

    Yorum tarafından orcun | Mayıs 30, 2008 | Cevapla

  50. valla kardeşler avast kullanmayında bende önceden avast vardı taratıyorum bişi yok arkadaş dediki sen nod32 yük bende yükledim orjinal valla bi tarattım 115 tane virüs çıktı ya avas ayakta uyuyor vallaha

    Yorum tarafından nod32 | Haziran 26, 2008 | Cevapla

  51. ethsbnthhhhhhhhhhggggggggggggggg

    Yorum tarafından CACAC | Ağustos 10, 2008 | Cevapla

  52. linkkkk kırıkkkkkkkkkkkkkkkk

    Yorum tarafından nippy | Eylül 18, 2008 | Cevapla

  53. merhaba ben gecenlerde avast yuklü olan bi bilgisayara avastı kaldırdıktan sonra nod32 sitesinden yeni çıkan türkçe programı yukledim bunlardan 64 ve 32 bitlik 2 seçeneği de indirmiştim önce 64 ü kurmayı denedim izin vermedi.normal.. 32 yi kurdum işim bitti dedim çıktım pc den daha sonra sahibi tekrar açınca doğal olarak yeniden başladı pc msn explorer denetim masası bi çok seçeneği açmıyor ve birlikte aç seçeneği çıkıyor.mozillayı açıyor ama.birlikte aç dediği programlara sonra hata system32 rundll dosyası filan bişeyler yazıyor.kaldıramıyorum.başlatttan undelete ye izin vermiyor.napabilirim acil bi durum bu. celeron makina.mail adresime yollarsanız sevinirim

    Yorum tarafından ugur | Kasım 5, 2008 | Cevapla

  54. arkadaslar bizim yiğende pro2000 war salak benim nod 32 kendine yüklemiş kendindede dandik 1 virüs programı war kendininkini silmeden benim nod 32 yüklemiş bilgisayar reset cektiğinde tarama yapıyor fakat açılmıyor hata veriyo neyapmamız lazım 1 mail atarsanı sevinirim

    Yorum tarafından musty | Aralık 15, 2008 | Cevapla

  55. ya ben de otomatik güncelleştirme yapmıyor nasıl ayarlarını değiştirip bilgisayarı her açtığımda güncalleştirmesini sağlayabilirim…acaba bi yardımcı olur musunuz?…

    Yorum tarafından ali doğan | Ocak 9, 2009 | Cevapla

  56. acil

    Yorum tarafından ali doğan | Ocak 9, 2009 | Cevapla

  57. link açılmıyor :S

    Yorum tarafından mert | Ocak 20, 2009 | Cevapla


Bir Cevap Yazın

