кєђค∂คмυѕ

ßυη¢ค ђєує¢คηค νคllคђi ρєѕ Tєz кคtιl ßizє ѕєη∂є єν∂єкi ѕєѕ

Kabirden Mektup


“Kabirden Mektup” videosunu bilgisayara indirmek için tıklayınız .
İndirdiğiniz dosyanın uzantısını .flv olarak değiştirin.(yeniden adlandır diyerek dosyanın ismini “get_video.flv”yapın mesela) ..Artık videonuzu bilgisayarınız üzerinden FLV PLAYER ile izleyebilirsiniz.Bu flv dosyasını diğer video formatlarına dönüştürmek için TOTAL VIDEO CONVERTER programını kullanabilirsiniz..

Ocak 7, 2007 - Posted by | Videolar

17 Yorum »

  1. hariaka

    Yorum tarafından Evrem | Şubat 11, 2007 | Cevapla

  2. çok etkileyici.gerçekten çok güzel

    Yorum tarafından ezgi | Şubat 21, 2007 | Cevapla

  3. dinleyip ibret alınacak güzel olaylardan biri

    Yorum tarafından Kemal | Mart 6, 2007 | Cevapla

  4. kabir hayati en güzel sekilde anlatilmis insanin beynine yerlesip bir daha cikmayacak sekilde yani,
    kendim dinledim cok begendim elimden gelsede tüm müslümanlara dinlete bilsem kabirden mektubu. Ben Insanlarin
    kabirden mektubu dinleyipde etkilenip daha cok dini görevlerini yerine getirmeye calisaklarina inaniyorum

    Yorum tarafından Elmas | Mayıs 8, 2007 | Cevapla

  5. bu siiri ilk duydugumda cok aglamistim dinledikce diyorumki vay halime vay halimize demekten kendimi alamiyorum.. ALLAH hepimizin yar ve yardimcisi olsun…..

    Yorum tarafından elif | Haziran 8, 2007 | Cevapla

  6. biz insanlar olumu hatirlamak icin illaki bole seylermi dinlememiz lazim.aslinda Y.ZIYA OZKAN beyefendiye tsk etmemiz lazim bizler olumu unutup dunya hayatina daliyoruz bole insanlar sayesinde birazda olsa aklimiz basimiza geliyor ne varki gec geliyor ama zararin neresinden donulurse kardir diyerek biseylere biryerden basliyoruz…………

    Yorum tarafından elif | Haziran 18, 2007 | Cevapla

  7. çok güselmiş.her şeyi hatırlatıyo insana..çok teşekkürler emeğine sağlık

    Yorum tarafından nil | Haziran 25, 2007 | Cevapla

  8. gerçekten çok güzelmiş bunun neticesinde çok etkilendim bu konuşanın barış akarsu olarak düşündüm

    Yorum tarafından yusuf islam | Temmuz 5, 2007 | Cevapla

  9. harika bir öğüt daha gerçekten ibret alınması lazım illaki doğru yolu seçmek için birşeyler olmasımı lazım

    Yorum tarafından ismail | Temmuz 18, 2007 | Cevapla

  10. yha bende bunun bi hatırası var bu videoyu uzun şekliyle sınıfta din dersinde izlemiştik herkes ağlıyodu bende dahil bittiğinde..! paylaşım için teşekkürler

    Yorum tarafından şeyma | Temmuz 21, 2007 | Cevapla

  11. bunada yaşamak hayatmı derım anlına yazılmış kul feryadı bu içim titredi resmen ben bır anneyım benı ogluma bağışla yarabbim cahilken yatıgım bilerek bilmeyerek ben neler yapmışım yarabbi beni affet affet çünki ben bir anayım

    Yorum tarafından zoro | Temmuz 27, 2007 | Cevapla

  12. Bunu dinlerken okadar etkilendimki anlatamam.şuan düşünüyorumda acaba bizler ne yapıcaz.bence bunun herkesi dinlemesi gerek.en azından birazcık olsun etkilenip kendimize gelmemizi sağlar bana göre.herkesin dinlemesini tavsiye eder ve sadece bu dünya için değil ahiretimizide düşünmemizi isterim.herkesin gerçek yolunu bulması dileğimle……

    Yorum tarafından emine | Temmuz 28, 2007 | Cevapla

  13. S.A KABIRDEN MEKTUBU DIN HOCAM VESİLESİYLE 3 YADA 4 YIL ÖNCE EDİNDİN O KADAR ETKILENMISTIM KI GÖZYASLARIMI TUTAMADIM VE SIZLERE DEVAMLARI OLAN AHIRETTEN MEKTUP VE CEHENNEMDEN MEKTUBU ISRARLA ÖNERİYORUM A.E.O

    Yorum tarafından SAMET | Ağustos 3, 2007 | Cevapla

  14. yaa çoq qselldi çoq etkileyici. bn fettullah amcnn okulundan mezunun bnn kadr qsell bisi dinletmedilrrr bise:D

    Yorum tarafından meRfeeee | Ağustos 5, 2007 | Cevapla

  15. arkadaşlar çok etkilendim çok güzel allah hastalara şifa yetimlere yardım etsin..

    Yorum tarafından furkan | Mayıs 5, 2008 | Cevapla

  16. Gercekten cok güzel bi video diger arkadaslara da katiLiyorum . gercekten etkileyici bir video …..

    Yorum tarafından ASE | Haziran 25, 2008 | Cevapla

  17. özzü yav

    Yorum tarafından mesut | Şubat 19, 2009 | Cevapla


Bir Cevap Yazın

